سرخط خبرها

جواد خواجوی: امیدوارم فیلم‌های خوبی به مشهد بیاید

  • کد خبر: ۲۱۰۳۵۸
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
جواد خواجوی: امیدوارم فیلم‌های خوبی به مشهد بیاید
بازیگر مشهدی کشورمان گفت: امیدوارم تلاش بشود فیلم‌ها حداکثری باشد یعنی همه فیلم‌ها در مشهد اکران شود.

جواد خواجوی در حاشیه اکران فیلم «آغوش باز» بهروز شعیبی در سینما هویزه مشهد در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: در فیلم آغوش باز نقش محسن را بازی می‌کنم که یک پسر فعال، باهوش و خنده‌دار است که برای پیشرفت دست به هرکاری می‌زند.

وی در خصوص کار با بهروز شعیبی گفت: تجربه کار با آقای شعیبی بسیار عالی بود و امیدوارم که همه هنرمندان بتوانند با ایشان کار کنند.  

این هنرمند مشهدی با بیان اینکه دراین فیلم لهجه ندارد، در خصوص نحوه برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد، اظهار کرد: امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد ما بچه‌های سینما و تئاتر مشهد برای دیدن فیلم‌ها در جشنواره فجر در صف می‌ایستادیم.

خواجوی در ادامه گفت: نمی‌دانم شرایط امروز چگونه است، اما امیدوارم مانند همان روز‌ها پر از شور و فروغ باشد و افراد بتوانند فیلم‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند و فیلم‌های خوبی به مشهد بیاید. امیدوارم تلاش بشود فیلم‌ها حداکثری باشد یعنی همه فیلم‌ها در مشهد اکران شود.  

وی در نهایت درباره برنامه‌های بعدی بیان کرد: سریالی کار کردم به نام (فراری) که ضبط آن تمام شده و سریال دیگری در حال ضبط هستیم به نام (پشت پرده) یک سریال سیتکام کمدی و یک سریال بسیار اجتماعی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->